понеділок, 31 жовтня 2022 р.

Критерії оцінювання

 Критерії оцінювання учнів початкових класів, які відвідують заняття з вчителем-логопедом. 

Критерії оцінювання розроблені на основі Наказу  МОН № 813 від 13. 07. 2021 р. « Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання результатів навчання учнів 1 – 4 класів закладів загальної середньої освіти.»

Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, отримання даних, їх аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюють у процесі формувального оцінювання, мета якого - відстеження особистісного розвитку учнів й опанування навчального досвіду.

Формувальне оцінювання — це інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно адаптувати освітній процес до особистісного розвитку учнів, опираючись на дані відстеження особистісного розвитку дітей та хід набуття ними навчального досвіду й компетентностей.

       Мета формувального оцінювання  в освітньому процесі:

·                    підтримати  навчальний поступ учнів

·                     формувати в дитини упевненість у собі, наголошуючи на її сильних сторонах, а не на помилках

·                      діагностувати досягнення учня на кожному з етапів навчання

·                      вчасно виявляти проблеми й запобігати їх нашаруванню

·                      підтримувати бажання навчатися й прагнути максимально можливих результатів

·                     запобігати побоюванням помилитися

                      Основні логопедичні завдання:

Формування звуковимови
Розвиток фонематичних процесів
Розвиток пізнавальних процесів
Розширення словникового запасу
Розвиток дрібної та загальної моторики
Розвиток графічних здібностей

Формування зв’язного мовлення

Форми і методи 

формувального оцінювання:

   ДІАГРАМА

На уроці діти будують діаграму із цеглинок, колір яких відповідає певному критерію:

 ЗЕЛЕНИЙ   -  працює  уважно,  виконує всі логопедичні завдання,    старається.

 ЖОВТИЙ   -   хоче працювати краще, виконує більшість логопедичних завдань,  старається.

ЧЕРВОНИЙ  - захоче працювати,  іншим разом виконає логопедичні завдання,  постарається.

                      Таке оцінювання відбувається при:

самооцінюванні

взаємооцінюванні

оцінюванні  вчителем

 

 

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар