Критерії оцінювання учнів
початкових класів, які відвідують заняття з вчителем-логопедом.
Критерії оцінювання розроблені на основі Наказу МОН № 813 від
13. 07. 2021 р. « Про затвердження методичних рекомендацій щодо оцінювання
результатів навчання учнів 1 – 4 класів закладів загальної середньої освіти.»
Відповідно до Державного стандарту початкової освіти, отримання даних, їх
аналіз та формулювання суджень про результати навчання учнів здійснюють у
процесі формувального оцінювання, мета якого - відстеження особистісного
розвитку учнів й опанування навчального досвіду.
Формувальне оцінювання — це
інтерактивне оцінювання прогресу учнів, що дає змогу вчителю відповідно
адаптувати освітній процес до особистісного розвитку учнів, опираючись на дані
відстеження особистісного розвитку дітей та хід набуття ними навчального
досвіду й компетентностей.
Мета формувального
оцінювання в освітньому процесі:
·
підтримати навчальний поступ учнів
·
формувати в дитини упевненість у собі, наголошуючи на
її сильних сторонах, а не на помилках
·
діагностувати досягнення учня на
кожному з етапів навчання
·
вчасно виявляти проблеми й запобігати
їх нашаруванню
·
підтримувати бажання навчатися й
прагнути максимально можливих результатів
·
запобігати побоюванням помилитися
Основні
логопедичні завдання:
Формування
звуковимови
Розвиток
фонематичних процесів
Розвиток
пізнавальних процесів
Розширення
словникового запасу
Розвиток дрібної
та загальної моторики
Розвиток
графічних здібностей
Формування
зв’язного мовлення
Форми і методи
формувального оцінювання:
ДІАГРАМА
На уроці діти будують діаграму із цеглинок, колір яких відповідає певному
критерію:
ЗЕЛЕНИЙ - працює уважно,
виконує всі логопедичні завдання, старається.
ЖОВТИЙ - хоче працювати
краще, виконує більшість логопедичних завдань, старається.
ЧЕРВОНИЙ - захоче працювати, іншим
разом виконає логопедичні завдання, постарається.
Таке оцінювання відбувається при:
самооцінюванні
взаємооцінюванні
оцінюванні вчителем
Немає коментарів:
Дописати коментар